BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 7 Januari 2010

BAIK KE ARTIS NI?????

Perkara ni dah lama berlaku sebenarnya tp aku n kengkawan malas nk cite kt org..
tkut memalukan artis kita y sorg ni..kalau nak dihebohkan dah lama ktorg wat tp mls..
kengkawan aku tu rmai y kje reporter tp dorg xnak tulis psl artis ni..
lgpun rmai y knl artis ni..tp mgkin ramai y xpcya kalau aku gtau..
ye la kan..kt dalam drama n filem dia selalu pgang watak baik2...muka suci lg u..hahaha..

Nk djdikan cite..ada la satu hari tu..dah lm la..ms tu aku kje art lg..aku lpak la kt dpn staff entrance
ngan kengkawan..ktorg duk borak2 pastu ada la satu kete lalu dpn ktorg n parking tgh2 jln btul2 dpn
entrance hypermarket y terkenal kt klang ni..kete jenis toyota camry kaler ijau gelap..
kuar la driver dye..lelaki india..n dye msuk dlm hypermarket tu sorg2..
xlama lps tu ada la satu kete lalu ctu..(dah tu jln utama)..smpai kt blkg kete ijau td dye(pompuan) stop la,tgu dialihkn coz ada org dlm kete ijau tu..ble dah lm sgt xjugak dialihkan dye pon tkan la hon..bg isyarat kot2 org dalam kete ijau tu tdo kew..tp xdiendahkan gak...

Akak tu y tgah pregnant pon trun la n p ketuk cermin kete ijau tu..
ktorg perhatikn jew..
pastu kuar la sorg mamat dri sblh tmpt duduk kiri kete ijau tu(artis)..igtkan dye nk alihkn kete tu..
TAPI..kuar2 jew dye terus mrh akak tu..akak tu ckp la elok2 mntak tlg alihkan kete tu tp lg truk akak tu kna mrh...cian ktorg tgok akak tu..akak tu regular costumer kt ctu so ktorg knl gak la..
dye mrh akak tu kuat2..dpn2 org rmai lg..dah la akak tu ngah pregnant..smpai nangis akak tu kna mrh..
ktorg pon xleh sbr la..ktorg p dkt mamat kerek tu(artis) n tye dye apsal mrh akak tu..dye mrh ktorg blik..
ada la kwn aku sorg tu..dye mmg pantang klau org mrh xtntu psl..nk aje dye 'shot' kt muka mamat tu tp ktorg tahan..nsb baik...

Mamat tu ckp kt ktorg jgn msuk cmpur..tp sbgai staf kt ctu ktorg ada hak utk cmpur tgn..lbh2 lg mlibatkn costumer ktorg..mamat tu bleh lak tye ktorg ni sape nk nyibuk hal dye...siap berlagak lg tu..gtau dye artis..sume org knl..kwn aku y kje 'press' sorg tu mle2 diam jew..ble mamat tu dah berlagak gtau dye artis,kwn aku pon gtau la dye kje kt 'press'..trus menggelabah mamat tu..ngam plak ms tu member dye y india tu dtg..pastu tye apahal..mamat tu dah xtau nk watpe trus ajak member dye blah..

Cian kat akak tu...
korg nk tau kew sape artis tu?????
aku bg klu la ek..mls nk gtau nm dye..korg teka2 je la..
dye b'lakon dalam byk filem..tp aku rs org lbh igt dye dlm filem KL MENJERIT..
pgang watak sbgai ank org kya y isap dadah n last2 mninggal xciden mtor..
ada lg satu filem y mgkin korg igt..filem ROCK..
dye pgang watak pe???hehe..y pling jiwang sekali dlm cite tu...
mn2 drama or filem pon dye msti jd watak baik..
aku dlu minat gak kt dye..tp ble dah tau perangai dye camtu,trus aku bnci..

Xleh agak sape??
bak kate Nabil.."LU PIKIR LA SENDIRI"...
hahaha...salam..
http://www.myspacemoney.my/joezzart

0 comments: